11/1/11

Llegendes marines, per Salina Sagace


LLEGENDES MARINES

Al peixet Ruxo ja feia dies que allò li ballava pel cap, però no s’atrevia a preguntar-li-ho a ningú. La sirena Betina segur que no se’n riuria d’ell...
-D’això, Betina...
-Digues.
-No, que he llegit que a la terra viuen sirenes sense cua. Això… pot ser?
-Ah, els humans?
-Això!
-No ho sé, Ruxo. Jo també ho he llegit, però em sembla tan increïble… Com s’ho fan per nedar?
-És just el que jo pensava, que no poden nedar!
Ruxo va rumiar una estona i va continuar:
-Però és que hi ha qui assegura que els ha vist a la platja! I diuen que mengen peixos i tot! T’imagines?
-Saps què? Jo crec que això és una llegenda marina. A la gent li agrada contar aquestes històries de temor, però estic segura que no hi ha un bri de veritat.
-Tens raó, Betina. Gràcies, em quedo més tranquil!

Salina Sagace
http://salinasagace.blogspot.com/

4 comentaris:

  1. M'ha encantat aquesta llegenda marina!

    ResponElimina
  2. Realment és molt bona, fa cosa i tot quan et poses en la situació no-humana, oi? Molt ben escrit, ben ideat!!!!

    ResponElimina
  3. Clar, el problema dels humans és que mai no es posen en el lloc de l'altra gent...

    M'alegro que us agrade!

    ResponElimina