5/1/11

Un dia de pluja, per Roser Caño Valls


UN DIA DE PLUJA


Era una tarda de pluja de tardor i estava sola a casa. De sobte vaig sentir una música que venia de l'habitació de dalt. Una mà invisible em va empènyer a pujar les escales. Vaig entrar a la cambra de les joguines, el piano estava tocant sol i els meus peus van començar una dansa que jo no havia ballat mai. Al meu costat, hi havia una nina i un ós de pelux que picaven de mans seguint el meu ritme, i jo vaig continuar dansant fins que va sortir el sol.


Roser Caño Valls

2 comentaris:

  1. Un conte molt bonic!
    Moltes gràcies Roser per la teva participació al blog. Espero poder seguir-te en més ocasions...
    FELIÇOS REIS!

    ResponElimina
  2. Hola Sílvia! Gràcies a tu, per incentivar-nos a escriure contes infantils! I tant em podràs seguir en més ocasions...

    FELIÇOS REIS PER A TU TAMBÉ!

    ResponElimina