2/6/11

L'estrella de l'avi, per Bruixeta





L’ESTRELLA DE L'AVI

Feia dies que els pares i els oncles estaven tristos, es pensaven que jo no me n'adonava, però sí que ho faig. Parlaven en veu baixa i quan m’acostava canviaven de conversa. Al final la mare m’ho ha explicat, l’avi es va posar malalt i al varen dur a l’hospital, però estava molt malaltet i no ho ha pogut superar. No entenc molt bé el que la mare em vol dir, però ja preguntaré quan la vegi menys trista. El que sí pregunto és quan veuré l’avi i la mare somriu dolçament i m’explica que l’avi és al cel, que si per la nit miro el cel veuré a l’avi, ara l’avi és una estrelleta que ens mira des del cel.

Bruixeta
http://elcaudelabruixa.blogspot.com/

5 comentaris:

  1. M'encaaaaanta! És per reflexionar sobre allò que diem als infants i què és el que ells poden entendre i com ho entenen...Molt bo!
    Sílvia

    ResponElimina
  2. A les etiquestes dels comentaris hi ha un error. Aquest conte no l'he escrit jo.
    Aprofite per dir-te Bruixeta que m'encanta aquesta història.

    Besets.

    ResponElimina
  3. Ai! un lapsus...jeje! Tot arreglat. Moltes gràcies per avisar!!!!! Petonets!
    Sílvia

    ResponElimina
  4. És molt bonic. Els xiquets sempre entenen més del que ens pensem, eh?

    ResponElimina
  5. Sí és veritat, però també passa que a vegades ens sembla que entenen com cal allò que encara és massa complicat...no?

    ResponElimina