21/6/10

La meva iaia i jo, per Filadora


LA MEVA IAIA I JO

La meva iaia té un cabell molt maco. A mi m’agrada molt perquè és igual al de la Marge Simpson. Avui com que estic constipat no he anat al cole i la iaia ha vingut a casa a fer-me companyia mentre els pares treballaven. M’ha ajudat a fer un collaret amb fil i un munt de coses que he trobat en una caixa. El collaret era llarguíssim i se m’ha acudit cargolar-lo al cabell de la iaia. La iaia primer no volia però l’he convençuda i després m’ha dit que li agradava molt com havia quedat i s’hi ha posat laca i tot perquè no caigués res fins que arribessin els pares i ho poguessin veure. Avui ha sigut un dia genial.

Filadora

1 comentari:

  1. Molt ben trobada la semblança, jeje!!! Realment la forma del cabell sí que recorda a la senyora Simpson...No sé com ni per què però els néts sempre acaben convencent els avis, iaies...o és que aquests es deixen convéncer fàcilment...
    Gràcies pel conte!!!

    ResponElimina