28/2/10

Tot el temps del món, per Miri4


TOT EL TEMPS DEL MÓN


L’avi mira cap a l’horitzó amb els seus ulls blaus com el mar. Altres vegades surt a passejar pel bosc i s’entreté escoltant els ocells, i quan es fa fosc se’n va a veure els estels. Hi ha qui diu que perd el temps sense fer res. Però jo sé que no és veritat: ell es fixa en totes les coses. És el millor conta-contes que conec, les seves històries parlen de la natura, dels animals, de les estrelles que brillen a la nit...Sempre té temps per a jugar amb mi o per a escoltar-me o per a convidar-me a prendre un gelat. De vegades els pares no tenen prou temps, han d’anar a treballar per a guanyar diners i tirar endavant la família, tenen mil coses a fer cada dia, però jo crec que el meu avi és ric: quan està amb mi, té TOT el temps del món.

Miri4

9 comentaris:

  1. Quina neta més llesta que té aquest avi! I tant que nés de ric i com aprofita el temps!!!!Molt ben pensat i explicat el conte! Moltes gràcies Mireia, m'ha encantat!

    ResponElimina
  2. Mireia, és molt bonic! Aquest final m'ha emociona ti tot! Gràcies, maca!

    ResponElimina
  3. Gràcies!. De petita vaig aprendre moltes coses i compartir molt de temps amb els meus avis...

    ResponElimina
  4. Mireia, un conte molt bonic. I tens raó, l'avi és ric.

    ResponElimina
  5. El temps, és una de les coses més preuades. Si te l'ofereixen gratuïtament es converteix en la més gran riquesa, compartida.
    M'agrada molt aquest conte, Miri.

    ResponElimina
  6. Hola de nou!. Pilar, acabo de sentir uns nens/es de segon de primària llegint un dels teus contes... (és un programa de ràdio que fan a la seva escola. L'has sentit?: http://esquellots.blogspot.com/). Em van escriure dient que també n'han escollit algun dels meus... És una bona iniciativa, oi? ^-^

    ResponElimina
  7. Uala Miri! Gràcies per fer-m'ho saber. Hi entraré a escoltar-lo.
    M'encanten els contacontes, així que com pots imaginar em fa feliç saber que s'inicien en una edat molt màgica.
    Tant de bo que es multipliquin aquesta mena de iniciatives.

    ResponElimina
  8. Això és fantàstic!!!!També us he de comunicar, encara que alguns/nes) ja ho sabeu, que una emissora de ràdio de Santa Bàrbara (terres de l'Ebre)que es diu Plana Ràdio també dedica un espai a llegir contes del meu i vostre bloc. Unes iniciatives que fan moltíssima il.lusió!!!!!
    La unió fa la força, junts vencerem, jeje! Moltíssimes gràcies a tots per la vostra confiança i constància! I també per la vostra fidelitat!!!!

    ResponElimina
  9. M'encanten aquestes iniciatives!.

    ResponElimina