22/12/10

Comença a créixer el dia, per Jesús M. Tibau


COMENÇA A CRÉIXER EL DIA


L’hivern arriba i el dia comença a crèixer, diu el padrí. Deu tenir raó, suposo, tot i que jugo a portar-li la contrària, perquè m’agrada veure com s’enfada de mentida, i com m’abraça pel darrere com si m’escanyés pel coll, i com acaba fent-me pessigolles. Dissabte al matí, quan fa tant de fred, em porta al llac. Ell es queda assegut en un banc, vigilant-me pel damunt del diari mentre rellisco amb la Martina pel gel. Ell diu que no patina perquè està una mica refredat.Sé que és mentida, no en sap de patinar, però faig veure que me’l crec.

Jesús M. Tibau
http://jmtibau.blogspot.com/

2 comentaris:

  1. M'encanta: Ell diu que no patina perquè està una mica refredat.Sé que és mentida, no en sap de patinar, però faig veure que me’l crec.
    Autèntic, molt bo!
    Mil gràcies i BONES FESTES JESÚS!

    ResponElimina
  2. m'ho passo molt bé participant, i és un bon alicient per a mi, ara que disposo de poc temps per a escriure.

    ResponElimina