13/12/10

Una carta per en Madhur, per Bruixeta


UNA CARTA PER EN MADHUR

Els pares m’han explicat que hem apadrinat a un nen que viu molt lluny, a l’Índia. La mare en diu que com viu molt lluny, de moment no el coneixerem més que per fotografia, com aquella que ja tenim al moble del menjador, al costat de la meva. No acabo d’entendre molt bé que vol dir això d’apadrinar, el que si he entès és que fen-ho el nen i els seus amics, que viuen al mateix poble, podran anar a l’escola com hi vaig jo.
Els pares també m’expliquen que en Madhur, així es diu el nen, estarà molt content si l’hi escric una carta. Fa poc que sé escriure, però avui escriuré la meva primera carta a en Madhur.


Bruixeta

2 comentaris:

  1. Que content estarà Madhur en rebre-la. Hi poca gent que avui dia escrigui cartes...Menys encara, com aquesta, plena de solidaritat. Segur que aquesta nena serà una dona compromesa, amb els ensenyaments que rep a casa seva.

    ResponElimina
  2. Estic molt d'acord amb la Pilar. Un conte molt tendre i emocionant!!!!Gràcies!

    ResponElimina