20/2/11

Els pastissets de la Leonor, per Sílvia Dot Quílez


ELS PASTISSETS DE LA LEONOR

Un bon dia de diumenge, la Leonor es va disposar a fer els pastissets de l’àvia que tan amablement sempre li explicava: - Leonor el més important de qualsevol recepta, es posar tot el teu amor!, l’avia sempre li recordava que on poses el cor els resultats de la recepta són els més exquisits. “Sense amor no hi ha recepta que valgui la pena”.

Un cop posa’t tot el meu entusiasme em disposava a posar els ingredients, amb toc artístic: la farina amb un xic de mantega, la xocolata amb un pessic de sal, l’oli amb un poc de llimona ratllada, el llevat amb un pèl de sucre moreno, el brandi amb una cullereta de xocolata en pols. I les nous amb un culet de whisky i per acabar el meu secret un toc d’anís amb codonyat. Tot ben remenat i a les motlles de formes diverses!! I a esperar amb tot el meu amor perquè els meus amics sentin dins seu la màgia dels meus pastissets!

- En voleu un?

1 comentari: