5/1/10

Artistes de circ, per Miri4


ARTISTES DE CIRC

Viscaaaaaaaaaa!, ja han vingut els Reis!!!. He estat a punt de llevar-me aquesta nit, però he sentit un soroll i... em penso que eren ELLS, menjant-se els torrons i les neules... . Jo ja sabia que no els agrada trobar ningú llevat i per això no m’he mogut del llit fins que s’ha fet de dia. He anat a despertar els pares, i he sortit a veure si m’havien portat el què els havia demanat: sorpreses!. He estat de sort, me les havien deixat al costat del pessebre: un monopatí vermell, un io-io, una pilota i un gatet de veritat!. Com que no em decidia, he començat a jugar amb tot alhora: el io-io en una mà, el gat a l’altra, la pilota fent equilibris sobre el peu i alehop!, enfilada al monopatí passadís amunt- passadís avall. Potser quan siguem grans, serem artistes de circ, el gat i jo.

5 comentaris:

  1. Un conte ideal i genial per un dia com avui, la nit de Reis! Moltes gràcies Mireia, m'encanta!
    Petonassos i que els reis siguin molt generosos!

    ResponElimina
  2. El gatet fa cara que li agrada ser artista de cric... un conte molt bonic i adient a la diada de Reis!

    ResponElimina
  3. Què no seria capaç d'imaginar una nena o un nen? Molt divertit, Miri.

    ResponElimina
  4. Mireia, m'ha encantat el conte!

    ResponElimina
  5. La nit de Reis sempre m'ha semblat molt màgica...sobretot si ses Majestats d'Orient porten "sorpreses" que han escollit especialment per a tu i que desvetllen la imaginació...
    Gràcies a tots/es pels comentaris!.

    ResponElimina