21/1/10

Les galetes màgiques, per Miri 4


LES GALETES MÀGIQUES

Avui he tingut un somni. La mare i jo érem pastisseres. Fèiem galetes amb farina, ous, sucre, mantega, iogurts, i... també hi afegíem altres coses. Les cuineres han d’inventar coses noves. Hi posàvem unes gotes d’alegria, petons de mel, núvols de pau i un bon raig d’esperança. Ho amassàvem molt a poc a poc fins que ens quedava una pasta fina. Aleshores amb els motlles tallàvem la massa i ho coïem al forn uns minuts. Mmmmmmm! Quina oloreta més bona!. Quan ja teníem les galetes a punt, les enviàvem a totes els racons del món i tothom en menjava. Com per art de màgia, desapareixien les pors, la pobresa i les guerres; i totes les persones de la Terra formaven una gran família de tots colors... Ara només és un somni, però potser quan creixi una mica podré inventar unes galetes màgiques com aquestes. Ui!, se’m fa la boca aigua!.

Miri4

6 comentaris:

  1. Un conte dolcet, dolcíssim! I també molt....MÀGIC! Felicitats Mireia, m'ha encantat!

    ResponElimina
  2. Amb el teu permís, copio la recepta!

    ResponElimina
  3. Ja m'hi arranxaria en un plat de pastes d'aquestes, amb el que m'agrada a mi el dolç.Anton.

    ResponElimina
  4. M'agradaria tant poder fer reals aquestes galetes...!
    Gràcies pels vostres comentaris!.

    ResponElimina
  5. Si que és cert que estaria molt bé que estes galetes fossin reals :)

    ResponElimina
  6. Jo també em copiaria la recepta, que ens convenen moltes galetes màgiques!

    Un conte molt bonic i molt dolç, Miri4

    ResponElimina