3/1/10

El conill i l'elefant, per Anton Fortuño


EL CONILL I L’ELEFANT

El Pau té una mascota, el Patrici, un conill que ronda el terrat de la casa i s’allotja en una gàbia preparada .
Avui ha sentit un pregó que ha arribat un circ al poblat. No sap el que és, però ha sentit molt xivarri. Quan ha quedat sol, el Pau a l’escola i tot era solitari, ha fet anar el morret olorant ... Seus ulls han vist un animal que no sap el que és. Si entra al jardí li estropellarà tot i les culpes... seran per ell.
Ha baixat fins baix i s’ha trobat al desconegut.
- Que fas tu per aquí...?
- Busco la mare... L’he perdut...
- Aquí... no la trobaràs...
- Per què no m’acompanyes, jo no conec els topants.
- Puja’m a la teva trompa... i ves en compte de xafar les flors.
El conill té bon olfacte i segur trobarà la mare.
.......................

http://rebaixes.blogspot.com/
i altres blogs d’Antoni Fortuño Sas

5 comentaris:

  1. Hola Anton! Ja et trobava a faltar! Un conte de bona amistat! M'agrada! Una abraçadíssima!

    ResponElimina
  2. Les bones amistats comencen amb complicitat.
    Maco, el conte...

    ResponElimina
  3. El que jo tinc pensat també és d'amistat. M'encanten els contes d'amistat i d0ajuda mútua.

    Gràcies, Anton, per un conte més.

    ResponElimina
  4. ...ja ho diuen:"el qui té un amic, té un tresor"...

    ResponElimina
  5. Què bonic! S'ajunden l'un a l'altre.

    ResponElimina